Dôvod
Celkový rebrand prevzatej predajne obuvi. Zmena majiteľa, loga, vybavenia predajne, ale aj tovaru. To chce prizvať k projektu profesionálov.
Priebeh
Boli sme oslovení s požiadavkou rýchleho vytvorenia dizajnu predajne, loga a realizáciou projektu. Času sme vôbec nemali nazvyš, keďže zatvorená predajňa nemá tržby, a to nie je dobré. Od prvého oslovenia po otvorenie novej predajne ubehol len mesiac. Niekto si pomyslí, že rýchla práca neoplýva kvalitou, no v tomto prípade sa nám podarilo všetko stihnúť pri zachovaní kvality a k čo najvyššej spokojnosti.
Mám záujemDôsledok
Vytvorenie predajne obuvi, ktorá osloví každého, kto ide okolo a po vstupe sa cíti príjemne. Podarilo sa nám vytvoriť funkčný priestor s možnosťami zmeny rozloženia tovaru. Klient aj zákazníci si pochvaľujú prehľadnosť rozloženia predajne a cítia sa v nej príjemne.