Ak sa pripravujete na účasť na veľkej výstave, rozhodnutie medzi vlastným riešením a profesionálnym stánkom môže byť kľúčové pre váš úspech. Každá z týchto možností má svoje špecifiká, ktoré ovplyvňujú nielen náklady, ale aj to, aký dojem zanecháte na návštevníkov. Správna voľba závisí od faktorov, ako sú frekvencia výstav, vaše ciele, rozpočet a značka.
Chcete byť videní ako profíci a tomu prispôsobiť aj váš vizuál? Alebo si vystačíte s vlastným návrhom, ktorý nemusí byť zákonite zlý, ale možno mu budú chýbať detaily, či poslanie? Obe riešenia majú svoje pre a proti a dnes sa na ne pozrieme.
Profesionálny stánok, ktorý Vás vystihuje
Veľkou výhodou stánku, ktorý prenecháte do rúk profesionálom je, že vytvárate unikátnosť a branding, ktorý nemá nikto ďalší na výstave (ani Vaša konkurencia).
Na začiatku každej cesty je u nás pochopenie potrieb klienta. Potrebujeme navnímať, či má byť stánok predajný, alebo to má byť skôr príjemný priestor na obchodné jednanie. Načúvame, keď má klient predstavy o osvetlení, poslaní stánku, sedení, či pultoch ale zároveň prichádzame s našimi skúsenosťami a vkladáme do toho svoje know how.
Veľkou výhodou je zároveň takmer nekonečná možnosť prispôsobenia stánku. Prajete si mať, ako súčasťou stánku, veľké LED obrazovky, či Vaše logo v neónových farbách? V tomto prípade sa naozaj fantázii nekladú medze.
Ak ste pravidelným účastníkom výstav, môže jeho dizajn spôsobiť wau efekt na každom expo, ktoré navštívite, či už doma alebo v zahraničí.
Profesionálny stánok má ale aj svoje nevýhody a tou je predovšetkým vyššie počiatočné náklady na výrobu a materiály. Množstvo firiem rieši otázku skladovania stánku po výstave. Mnohé dizajnové a na mieru robené prvky sa nemusia prakticky skladovať.
Pre našich klientov to však neplatí. Prečo?
V rámci spolupráce s klientami majú automaticky nárok na skladovanie v našich priestoroch, takže je ich stánok bezpečne uskladnený u nás, čím ušetria priestor ale aj peniaze za prípadný prenájom ďalších skladových priestorov.
Plánujete výstavy a viete, že chcete mať niečo jedinečné? Nenechávajte si to na poslednú chvíľu. Návrh dizajnu ale aj výroba takéhoto stánku je časovo náročnejšia.
Vlastná príprava stánku – improvizácia so zádrheľmi
Pri svojpomocom stánku máte v rukách plnú kontrolu nad tým, akým spôsobom chcete zákazníkom prezentovať svoju firmu. Zároveň môžete dosiahnuť nižšia náklady, lebo časť vybavenia stánku už môžete mať vo firme ( stoličky, roll-upy, TV na stojane…).
Nevýhody tohto riešenia sú ale často skryté. Mnoho firiem úkoluje zamestnancov s prípravami na expo a oni potom nemusia stíhať svoju štandardnú prácu. Navyše ich za túto činnosť, aj keď v rámci práce, platia.
Stánok vo vlastnej réžii je potrebné aj previesť na miesto výstavy, zmontovať a demontovať po skončení, čo opäť stojí čas a peniaze.
Problémom býva často aj skladovanie, na ktoré klient nemá vytvorené priestorové kapacity. Stánky potom často ležia v skladoch alebo sa môžu poškodiť, čo pri realizácii profesionálneho stánku cez nás nehrozí.
Praktické skúsenosti našich klientov hovoria jasne. Napríklad spoločnosti Cymedica a ABStrade sa rozhodovali medzi vlastnou prípravou a profesionálnym stánkom. Pozrite si celú referenciu.
Po zvážení všetkých faktorov si vybrali profesionálne riešenie, ktoré im zabezpečilo hladký priebeh výstavy a maximalizovalo ich viditeľnosť.
Ako sa rozhodnete Vy?